Блокування реклами у Steam іграх

Студія Rin підтверджує свою позицію лідера ігрової промисловості, визнаючи неефективність традиційного маркетингу. Сьогоднішні геймери вважають за краще блокувати рекламу, віддаючи перевагу справжньому спілкуванню і віддаючи перевагу таким платформам, як Steam, за їх надійні функції та значне зростання. Сила масових рекомендацій очевидна, вони демонструють ефективність взаємодії розробників зі своєю аудиторією через соціальні мережі та регулярні оновлення.

знижки гри реклама

Блокування реклами в іграх

На тлі минулої новини студія Rin знову показала себе справжнім гігантом ігрової індустрії. Їхній видавничий директор заявив, що маркетинг більше не працює. У геймерів є безліч можливостей для блокування будь-якої реклами. До того ж, вона дратує на підсвідомому рівні. Зрештою, багато хто виріс на мультиках і фільмах, які по ТБ постійно переривалися.

Реклама найкращий прибуток для компаній

Нині найголовнішим каналом розповсюдження є інтернет. Гравці хочуть чесного спілкування, а не маніпуляцій та нав'язування продуктів. А ще користувачам важливий сам магазин, де вони купуватимуть товар. Наприклад, багато хто віддає перевагу Steam через багаторічний розвиток сервісу. У ньому повно ігор, можна завантажувати свій контент, ділитися ним, виставляти досягнення та ще купу можливостей.

Від себе додамо, що сьогодні більшу роль відіграє сарафанне радіо. Коли Ларін показала ту саму сцену з ведмедем у Baldur's Gate 3, то про неї почув весь інтернет. Hell Divers 2 також демонструє відмінні показники через регулярні оновлення та спілкування розробників зі своєю аудиторією, і цьому варто повчитися багатьом компаніям.

Відгуки