Аналітик: головна людина у букмекерській конторі
#PPS розповідає про професіоналів аналітичної справи.
Мозковий центр практично будь-якої букмекерської контори складається з аналітиків. Аналітики - це люди, які створюють лінію, рухають її і працюють з величезними масивами даних, щоб видати максимально конкурентну лінію з вже вкладеною маржею. У рамках цієї статті ми розповімо більш докладно про сутність та вид аналітичної роботи, у розрізі букмекерського бізнесу.
Напевно, аналітиком можна назвати будь-якого більш-менш компетентного каппера, але це було б не зовсім правильно. Професійний аналітик, який потрібен для роботи в БК повинен мати такі якості:
- Мати математичний склад розуму;
- Вміти концентруватися на суті задачі;
- Професійно працювати з великими базами даних та специфічним програмним забезпеченням, включаючи MS Exel, Confluence, MySQL та інші інструменти;
- Постійно моніторити лінії конкурентів;
- Оперативно коригувати коефіцієнти;
Насправді цей список можна продовжувати ще довго, але основні вимоги представлені вище. Також, слід зазначити, що всі аналітики БК умовно поділяються на прематч та лайв.
Перші, як ви вже здогадалися, працюють із лінією до матчу. Другі – під час трансляцій. Лайвщики вважаються професійнішими, оскільки на них лежить більша відповідальність і швидкість прийняття рішень значно вища. У будь-якому випадку, аналітики БК – це люди, які безпосередньо формують прибуток компанії.
Однак знайти професійного аналітика не так уже й легко. Якщо людина вміє швидко знаходити «дірки» у лінії конкурентів, то навіщо їй йти на зарплату, якщо вона може працювати сама на себе, експлуатуючи ці перекоси? Тому робота аналітика букмекерської контори практично завжди добре оплачується, а якісних спеціалістів намагаються не втрачати.
Зрозуміло, утримувати великий штат таких спеців - справа не з дешевих. Тому на сьогоднішній день більшість дрібних БК воліють купувати лінію у сторонніх розробників. Об'єктивно кажучи, в нинішніх умовах конкуренції окрема думка аналітика, нехай навіть вкрай обдарованого, практично нічого не варта. Робота з базами даних, аналітикою та коригуванням все частіше і частіше віддається на відкуп штучному інтелекту, який не втомлюється, не помиляється і не хворіє. Іти проти такого автоматизованого тренду людськими силами дуже важко, та й найчастіше дорожче.
Ось чому у майбутньому практично всі БК перейдуть на інтерактивні бази даних, які хоч і частково формуватимуться людьми, але вже не в кожній конкретній БК, а в централізованому аналітичному ядрі, яке поширюватиме свій контент між усіма бажаючими покупцями.
Відгуки