Почалося скорочення працівників у ігровій промисловості
Ігрова індустрія є однією з найбільш динамічно розвиваються та прибуткових галузей розваг. З кожним роком вона стає все більш значущою та привабливою для мільйонів гравців по всьому світу. Чому під скорочення потрапило багато розробників? Ви дізнаєтесь нижче нашої статті докладно.
Зміст
Скорочення працівників
На початку січня виникла тривожна ситуація в ігровій індустрії — масові звільнення розробників торкнулися понад трьох тисяч співробітників. Серед постраждалих виявилася і команда, яка працює над популярною грою «Dead By Daylight», яка вжила заходів щодо скорочення приблизно 45 осіб. Вплив на команду «Dead By Daylight» не можна назвати незначним, воно становить лише невелику частку в порівнянні з масштабами кризи, що охопила різні ігрові компанії. Розмір цих масових звільнень свідчить про важкі часи для індустрії, коли економічні невизначеності, стратегічні зміни чи інші чинники призводять до складних рішень щодо скорочення персоналу.
Єдність
Ситуація з масовими звільненнями в промисловості розробки ігор продовжує розпалюватися. Компанія Unity, провідний розробник ігрових двигунів, продовжує скорочувати свій штат, і до березня понад 1800 співробітників покинуть її. Ця хвиля скорочень торкається не тільки Unity, а й мобільного ринку загалом, де видавці готуються звільнити від 30 до 400 розробників. Далі у списку опиняється і платформа для спілкування Discord, яка також стикається з труднощами та готується втратити 170 співробітників.
Square Enix
Компанія Square Enix вживає рішучих заходів для вирішення проблем з якістю своїх проектів. У рамках цієї ініціативи заходи скорочення персоналу будуть застосовані до всіх аспектів, які не змогли виправдати очікування. Цей стратегічний хід може спричинити зміни у структурі та напрямку різних проектів, включаючи можливі наслідки для серії ігор «Life is Strange».
Незважаючи на те, що перша частина Life is Strange стала справжнім хітом, подальші випуски серії не змогли повторити такий же успіх. Розробники визнали наявність проблем, особливо у спробі об'єднати першу та другу частину в єдиний всесвіт. Ці труднощі можуть спричинити можливу зміну в майбутньому напрямку та структурі серії.
Square Enix бере відповідальність за невдачі у розробці, усвідомлюючи, що займалася цим занадто довго, упускаючи важливі тренди в індустрії, такі як популярність NFC-токенів. Тепер компанія стикається з викликами у встановленні ділових відносин та відновлення репутації після цих проблем.
Відгуки