Абай «Hobbit» Хасенов про CS 2, Ancient та Кіберспорт: Інтерв'ю Cloud9

Ігровий Досвід

Під час інтерв'ю Hobbit розповів про деякі моменти, які виникли під час гри на карті Ancient. Він також поділився своєю думкою про те, чи потрібно внести коригування в цю карту в CS 2. Він не замислювався над коригуваннями, фокусуючись на мікромоментах, таких як піки та рух моделей. Виникає питання: чи справді CS 2 працює за принципом «пікаєш, вбиваєш, перемагаєш»?

Зараз CS 2 працює за принципом "пікаєш, вбиваєш, перемагаєш"

Звук у CS 2

Ще однією темою, піднятою Hobbit'ом, були звуки у грі. Він наголосив на проблемах зі звуками стрибків та іншими аспектами. Він упевнений, що Valve виправить ці недоробки, але при цьому підкреслив, що сама гра йому подобається і є чимось новим і свіжим. Однак він також висловив думку, що гра ще не готова до 100% для змагань.

Роль Капітана

Як капітан команди Hobbit вніс своє бачення, але при цьому зберігає систему, яка вже була налагоджена в команді. Важливо відзначити, що він стверджує, що в даний момент CS 2 дійсно працює за принципом «пікаєш, вбиваєш, перемагаєш», і що успіх залежить від почуття гри та вміння стріляти.

Чому не Vertigo?

Одним із питань, яке цікавить багатьох, є чому команда Cloud9 не вибирає картку Vertigo. Hobbit визнав, що не знає точну причину, але припустив, що це може бути пов'язане з проблемами звуку або іншими технічними недоробками на цій карті. Він також уточнив, що навіть у CS:GO не так багато команд грали на Vertigo, і це може бути пов'язане з тим, що для підготовки цієї картки потрібно більше часу.

Боротьба у Нижній Сітці

Cloud9 продовжує свій шлях у нижній сітці групи B. Для того, щоб потрапити до плей-офф, команді необхідно здобути ще дві перемоги. Наступний матч буде з Complexity Gaming і це буде важливе випробування для команди Cloud9.

Відгуки