Абай «Hobbit» Хасенов про CS 2, Ancient та Кіберспорт: Інтерв'ю Cloud9
Зміст
Ігровий Досвід
Під час інтерв'ю Hobbit розповів про деякі моменти, які виникли під час гри на карті Ancient. Він також поділився своєю думкою про те, чи потрібно внести коригування в цю карту в CS 2. Він не замислювався над коригуваннями, фокусуючись на мікромоментах, таких як піки та рух моделей. Виникає питання: чи справді CS 2 працює за принципом «пікаєш, вбиваєш, перемагаєш»?
Звук у CS 2
Ще однією темою, піднятою Hobbit'ом, були звуки у грі. Він наголосив на проблемах зі звуками стрибків та іншими аспектами. Він упевнений, що Valve виправить ці недоробки, але при цьому підкреслив, що сама гра йому подобається і є чимось новим і свіжим. Однак він також висловив думку, що гра ще не готова до 100% для змагань.
Роль Капітана
Як капітан команди Hobbit вніс своє бачення, але при цьому зберігає систему, яка вже була налагоджена в команді. Важливо відзначити, що він стверджує, що в даний момент CS 2 дійсно працює за принципом «пікаєш, вбиваєш, перемагаєш», і що успіх залежить від почуття гри та вміння стріляти.
Чому не Vertigo?
Одним із питань, яке цікавить багатьох, є чому команда Cloud9 не вибирає картку Vertigo. Hobbit визнав, що не знає точну причину, але припустив, що це може бути пов'язане з проблемами звуку або іншими технічними недоробками на цій карті. Він також уточнив, що навіть у CS:GO не так багато команд грали на Vertigo, і це може бути пов'язане з тим, що для підготовки цієї картки потрібно більше часу.
Боротьба у Нижній Сітці
Cloud9 продовжує свій шлях у нижній сітці групи B. Для того, щоб потрапити до плей-офф, команді необхідно здобути ще дві перемоги. Наступний матч буде з Complexity Gaming і це буде важливе випробування для команди Cloud9.
Відгуки