Царгородців розкриває секрети - 1600 к.с. та новий Dodge Viper

Кареградцев розкриває секрети - 1600 лс і новий Dodge ViperАркадій Цареградцев, один із найяскравіших і найтитулованіших російських дріфтерів, нещодавно повернувся до «Гонку чемпіонів» після перерви. Цього року він знову взяв участь у льодових заїздах, обравши для змагань передньопривідну Lada Vesta. Незважаючи на сильну конкуренцію, він продемонстрував відмінні результати: дев'яте місце у кваліфікації та 11-те у загальному заліку. Це стало важливим досягненням для досвідченого гонщика.

В інтерв'ю Аркадій поділився враженнями про своє повернення у змагання, підготовку до нового сезону RDS GP, а також тренування з сином і готовність до несподіваних подій на Sochi Drift Challenge. Він розповів, як зимові перегони допомагають йому підтримувати форму у міжсезоння. У ході зустрічі на полігоні в Соснівці ми обговорили не лише спортивні цілі, а й особисті моменти, які надають особливого значення його кар'єрі та життю загалом.

Цареградців про повернення до Гонки чемпіонів та підготовку до сезону

— Аркадію, ви повернулися до Соснівки після річної перерви. Як вам нинішня «Гонка чемпіонів»?
— Все, що відбувалося минулого року, забув! Не можна пропускати рік у такому важливому змаганні, особливо коли змагаєшся з хлопцями, які тут проводять кожну свою мить. Наприклад, я відстаю від Ладигіна на чотири секунди. Це значна різниця, і щоб хоч трохи скоротити її, потрібно пройти багато тестів і краще зрозуміти свою машину.
Я на передньому приводі катаюся тільки тут, раз на рік, та це є зовсім інший досвід. Водіння на передньому приводі потребує іншої фізики, і, незважаючи на складнощі, це дає змогу оновити свої навички. Щоразу дізнаєшся про щось нове, і з роками це стає простіше.

Caregradcev o vozvrashenii в Gonku chempionov i podgotovke до sezonu

— Загалом ви задоволені?
- Безперечно! Тут завжди справжня атмосфера автоспорту. Публіка дуже підтримує, вона вболіває за всіх учасників, і це створює невимовну атмосферу. Хлопці їдуть справді швидко, і на такому рівні кожен заїзд – це серйозний виклик. Я серед таких імен гублюся, але це чудово!
Я не шкодую, що цього року обрав передній привід, незважаючи на те, що на Зимовому кубку РДС звик до заднього. Тут, у Тольятті, передній привід дає зовсім інший досвід. Машина швидше, траса вимагає ще більшої технічної підготовки, і це мене приваблює. Тут немає місця розслабленню, потрібно викладатися на повну, щоб отримати максимум як від машини, так і від траси. Це мотивує, підштовхує до постійного вдосконалення.

— А як відбувається підготовка до наступного сезону RDS GP?
— Підготовка буде непростою, але цікавою. З сином ми багато тренуємось разом, вчимо один одного. Це важливий процес, адже автоспорт – це не лише фізичне тренування, а й робота над психологічною стійкістю. Потрібно вміти не тільки добре водити, а й долати тиск. Тренування з сином дають мені новий погляд на багато речей.

Кожне змагання – це не лише перевірка твоїх навичок, а й випробування твоєї здатності працювати під тиском. І саме такі умови допомагають розвиватись. З кожним етапом стаєш швидше, впевненіше та точніше. Тому я завжди радий новим викликам та змаганням, які дають можливість рухатися вперед і ставати кращими.

Підготовка до сезону 2025 - оновлення в техніці, команді та тренування з сином

— Як відбувається підготовка до нового сезону? Які зміни очікуються у техніці?
— Ми фактично починаємо з нуля, кардинально оновлюючи усі машини. Цього сезону у нас буде чотири абсолютно однакові автомобілі. Я відмовляюся від мотора VR38 і переходжу на 2JZ-GTE, так що на нас чекають чотири приголомшливі автомобілі. Всі вони будуть на базі Nissan 370Z, тому що ми вирішили відмовитись від 350Z – кузов у ​​нього занадто м'який. Також мій автомобіль буде оснащений новим двигуном.

— Які зміни у складі пілотів?
— Цього року в нашій команді будуть Аркадій Цареградцев, брати Попови та Владислав Єрофєєв, який уже брав участь з нами минулого сезону, але поза рахунком. З дозволом РДС на участь вчотирьох, це чудова новина для нас, оскільки Владислав уже знайомий із нашою технікою та продовжує показувати відмінні результати. Ми впевнені, що його участь у команді лише посилить наші позиції.

Підготовка до сезону 2025 - відновлення в техніку, команда і тренировки з сином

— Як проходить ваше міжсезоння? По соцмережах видно, що ви берете активну участь у змаганнях і часто тренуєтеся з сином?
— Так, із сином ми завжди на ходу. Я його треную, а він себе. Поки він працює над собою, я теж прокачую свої навички, катаючись із ним. Це допомагає нам обом. Якби я був один, можливо, міг би розслабитись і сказати собі: «Краще відпочину». Але із сином варіантів немає, потрібно виходити на трасу та тренуватися. Тож ми рухаємося вперед разом.

- Хто з вас є рушійною силою - ви чи син?
— Ми разом, це 50 на 50. Він каже: «Поїхали!» - І я з радістю відповідаю: "Їдемо!" Цього сезону ми вперше виїхали на одній трасі та в одних змаганнях. Мені дуже приємно спостерігати за ним - він чудово їде першим, непогано справляється з роллю другого, і ледь не переміг мене! Я пишаюся тим, як швидко він навчається і схоплює все на льоту.

Моя мета не підготувати його до РДС, а просто проводити з ним час та отримувати задоволення від процесу. Якщо він захоче рухатися далі у цьому напрямі, то я лише за! Головне, що йому подобається ганяти, а далі подивимося, куди це нас приведе.

Sochi Drift Challenge - Усть-Лабінськ, нові пілоти та найпотужніші машини сезону

- Давайте поговоримо про Sochi Drift Challenge. Цього року всі події відбуваються на трасі в Усть-Лабінську. Наскільки легко було домовитися, адже минулого року були проблеми із майданчиком?
— Проблеми виникали лише у Сочі. Червона Поляна, наприклад, як і раніше, готова приймати нас з радістю, але є одна складність — узимку там випадає сніг, і гонки проводити неможливо.
А ось Усть-Лабінськ – це ідеальний варіант для нас. Траса дуже зручна та доброзичлива для дрифтерів, тут можна добре організувати тренувальний процес. Вона не закільцьована, тому можна відразу запускати наступну машину після кожної спроби, що дає відмінну можливість для хлопців тренуватися. Усть-Лабінськ, звичайно, не такий пафосний, як «Сочі Автодром», але тут ми можемо тренуватися цілодобово, коли завгодно.

Sochi Drift Challenge - Ust-Labinsk, нові piloty і samye moshnye mashiny sezona

  • Траса в Усть-Лабінську - Новий будинок для Sochi Drift Challenge, що ідеально підходить для тренувань і змагань.
  • молоді таланти - Серед яких виділяється Євген Барсуков, який показав стабільність і точність у своїх заїздах.
  • Унікальні автомобілі — цього сезону на трасі очікуються вражаючі проекти, такі як Dodge Viper на 1600 сил.
  • Розвиток дрифту у Росії - Sochi Drift Challenge продовжує розвивати дрифт у Росії.

— Хто з молодих пілотів вам сподобався цього року?
— Євген Барсуков, до речі, здорово поводиться. Із самого початку він показав дуже точну та стабільну їзду, а в дріфті це, напевно, 80% успіху – коли ти стабільний та точний.

— На Sochi Drift Challenge завжди багато учасників та цікавих автомобілів, включаючи такі унікальні проекти, як нова BMW M2 чи останній Ford Mustang…
- Це завжди цікаво! Чесно кажучи, я іноді замислююсь, звідки в Росії стільки класних дрифтерів із такими відмінними машинами. Sochi Drift Challenge точно виконує своє завдання - він розвиває дрифт, автоспорт, робить його швидшим і видовищнішим. Ми продовжуватимемо в тому ж дусі.

— А який проект автомобіля вам здався особливо цікавим?
— Я з нетерпінням чекаю на Dodge Viper на 1600 сил! Олександр Абрамов обіцяв привезти його на третій етап 21-23 лютого. Це буде найпотужніша дрифт-машина у світі! Тож тепер замість мого Nissan 370Z буде Dodge Viper. Мені самому цікаво, як така потужна машина виявить себе на невеликому майданчику.

Відгуки